Užsakymą išsiunčiame per 2-4 d.d.
Jei prekė tvarkinga, visas su pristatymu ir grąžinimu susijusias išlaidas apmoka pirkėjas
Jei pirkėjas gražina prekę, pinigus atgaus per 10 d.d.
Atgal priimame tik tvarkingas prekes, su nepažeistom pakuotėm
1. GAVAU NEVEIKIANČIĄ, BROKUOTĄ PREKĘ, KĄ DARYTI?
Prekės su defektais, atsiradusiais dėl gamybos kaltės, yra keičiamos į naujas kokybiškas prekes ar jų reikiamas dalis. Gavus prekę su defektu susisiekite su mumis el. paštu info@zaisluoaze.lt. Atsiųskite nuotraukas ar video, kuriame gerai matytųsi defektas. Išanalizavę atsiųstą vaizdinę medžiagą pateiksime sprendimą, ar bus keičiamas visas gaminys ar jo brokuota dalis.
2. GAVAU PAŽEISTĄ SIUNTĄ. KĄ TOKIU ATVEJU DARYTI?
Jei pristatant į namus Jūsų siunta buvo subrokuota, jos kokybę tikrinkite dalyvaujant ir kurjeriui.
Jei pastebėjote, kad Jūsų siunta turi pažeidimų:
1.1. apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
1.2. siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
1.3. patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
1.4. jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
Atsiimdami prekę parduotuvėse, apžiūrėkite, ar ji yra nepažeista, pilnos ir tinkamos komplektacijos. Priimdami užsakymą iš kurjerio atkreipkite dėmesį į pakuotę – jei kylą įtarimų – iškart išpakuokite. Pastebėtus neatitikimus pažymėkite prekės perdavimo priėmimo dokumente ir, dalyvaujant kurjeriui surašykite aktą. Jei prekės broką ar defektus pamatėte po perdavimo priėmimo dokumento pasirašymo, negalime prisiimti atsakomybės už tai, kad produktas ar pakuotė pažeista, netinkamos komplektacijos. Tokiu atveju kokybės garantija bus teikiama tik esant gamykliniam brokui.
3. KUR TURĖČIAU KREIPTIS DĖL GARANTINIO APTARNAVIMO, JEI MANO PREKĖ SUGEDO?
Jeigu jūsų prekė sugedo, susisiekite su mumis el. paštu info@zaisluoaze.lt, nurodydami problemą. Pasirūpinsime, kad jūsų klausimas būtų išspręstas greitai ir patogiai. Garantinio aptarnavimo metu prekė bus sutaisyta arba pakeista, o mes pasirūpinsime, kad ji grįžtų jums nemokamai visoje Lietuvoje.
4. KIEK LAIKO TRUNKA GARANTINIS REMONTAS?
Įprastai, pašalinti dėl gamintojo kaltės atsiradusius gedimus trunka nuo 2 iki 3 savaičių, skaičiuojant nuo produkto perdavimo į garantinį servisą dienos.
5. PER KIEK LAIKO GALIMA GRĄŽINTI/PAKEISTI PREKĘ BE DEFEKTŲ?
Visoms užsakytoms iš www.zaisluoaze.lt internetinės svetainės ar fizinės parduotuvės prekėms nuo įsigijimo dienos yra taikoma 14 dienų prekių gražinimo garantija. Per 14 dienų galima pakeisti arba grąžinti kokybišką prekę, jeigu prekės nenaudojote ir nepažeidėte jos prekinės išvaizdos. Taip pat, privalote išsaugoti ir nepažeisti prekės ir prekės pakuotės, grąžinti su visais jai priklausančiais priedais. PREKĖS GRĄŽINIMO IŠLAIDAS APMOKA PIRKĖJAS.
Gavus grąžintą prekę ir įvertinus jos kokybę, pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus
Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:
3.1 dovanų kuponas;
3.2 prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą;
3.3 kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
Kartu su grąžinama preke turite pridėti užpildytą prekių grąžinimo prašymą. Prekių grąžinimo prašymą galite atsisiųsti čia:
SVARBU: prekę, kurią norima grąžinti, būtina saugiai supakuoti, kad siuntimo metu ji nebūtų pažeista. Prekė pakuojama į dėžutę arba plastikinį maišą ar plėvelę. Jei prekė bus pažeista siuntimo metu, deja, bet jos priimti negalėsime.
6. KAIP IR KUR GRĄŽINTI PREKĘ?
Visų pirma, susisiekite su mumis el. paštu info@zaisluoaze.lt, nurodydami problemą. Pasirūpinsime, kad jūsų klausimas būtų išspręstas greitai ir patogiai.
Tinkamai supakuotą ir sukomplektuotą prekę išsiųskite adresu: Ragės g. 16, LT-08400, Vilnius. Siuntos grąžinimo galimi būdai:
- Per kurjerių tarnybą.
- Per paštomatų tinklą, pasirinkus pristatymą „siunta gavėjo adresu“.
- Per Lietuvos paštą su pristatymu į gavėjo adresą.
SVARBU: Prekę, kurią norite grąžinti, būtina saugiai supakuoti, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Prekė turi būti supakuota į dėžutę, plastikiniame maiše ar plėvelėje. Jei prekę pažeisite siuntimo metu, jos priimti negalėsime.